- Aantal tekens is inclusief spaties, hashtags, tags en links, maar liever korter zodat er meer ruimte is voor hashtags##. Zie de do's en don'ts rondom hashtags.
- Zorg voor interactie, een call-to-action: oproep, denk mee, meld je aan, etc.
- Voeg relevante tags (@) toe van organisaties en mensen. Zoek hiervoor de juiste accounts op en stuur ze mee. Lees dit blog over mentions/tags. Vraag eventueel collega's of relaties om onder de post in een comment extra tags toe te voegen.
- De rol van de provincie moet ook duidelijk worden uit het bericht (betalen we mee, hebben we iets georganiseerd of zijn wij in de lead?).
- De tone of voice klopt: gebruik “je/jij”, korte en duidelijke taal, mag informeel.
- Foto's voor Instagram stories zijn staand (verticaal)
- Video: lever dit separaat aan via WeTransfer.com en mail naar online@pzh.nl
- Gebruik de beeldbank: https://beeldbank.zuid-holland.nl
Vul de uiterste deadline in waarop dit bericht gepubliceerd moet zijn
Vul dan na verzending van deze content, het formulier in voor nieuwsbericht of socials. Bij de verzendbevestiging van dit formulier ontvang je de links.