- Aantal tekens is inclusief spaties, hashtags, tags en links, maar liever korter zodat er meer ruimte is voor hashtags##. Kijk of je #KrachtigZuidHolland in een lopende zin kunt toevoegen. Zie de do's en don'ts rondom hashtags.
- In een LinkedInpost zijn alleen de eerste 200 tekens meteen zichtbaar, voor de rest van de tekst moeten gebruikers het bericht ‘uitklappen’.
- Zorg dat de tekst interactie bevat, een call-to-action: oproep, denk mee, meld je aan, etc.
- De rol van de provincie moet ook duidelijk worden uit het bericht (betalen we mee, hebben we iets georganiseerd of zijn wij in de lead?).
- De tone of voice klopt: gebruik “je/jij”, korte en duidelijke taal, mag informeel.
Voeg hieronder relevante tags (@) toe van organisaties en mensen. Zoek hiervoor de juiste accounts op en stuur ze mee. Lees dit blog over mentions/tags. Vraag eventueel collega's of relaties om onder de post in een comment extra tags toe te voegen.
Je kunt hier meerdere @mentions kwijt.
Foto formaat: 960 x 576 pixels (liggend beeld)
Vul de uiterste deadline in waarop dit bericht gepubliceerd moet zijn
Vul dan na verzending van deze content, het formulier in voor nieuwsbericht of socials. Bij de verzendbevestiging van dit formulier ontvang je de links.